At home

Hemma! Rosig om kinderna och faktiskt helt slut efter en dag på förskolan. Jag ska strax sätta in kyckling i ugnen och styra upp kvällens nöjen - typ planera helgen och göra dekor till tv-möbeln.

Idag har vi mest varit ute. Eller nja, idag har jag mest suttit i hallen och klätt på/av barn känns det som. Ingenting att klaga på, och säkerligen inte helt förenligt med sanningen heller. Fast jag saknade sooolen! Det har mest varit grått och blåsigt. Det bestämdes att jag ska jobba imorgon också, vilket är bra. Så vi satsar väl på bättre väder då?

I övrigt har det inte hänt så mycket, men vem vet vad resterande dagen har att bjuda på?

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0