Bloggstund

Nu är diskmaskinen fylld och startad, jag är nyduschad och jo, den fullkomligt värdelösa filmen är "uttittad". Slutade med att både jag i T tittade på våra respektive smartphones och lekte draw something istället. Varje gång jag tittade upp var det bara för att himla med ögonen och sucka. Knappt värt att nämna alls.

Moving on. Imorgon ska jag återigen vara på plats på skolan. Sista skoldagen innan påsklovet. Skönt och lite jobbigt samtidigt. Att lära känna en klass är ett projekt i sig och att bli avbruten efter en halv vecka gör inte saken lättare, men det blir till att jobba på det efter lovet. Vad ska jag göra på lovet då? Jag ska göra det jag tydligen för tillfället gör bäst - vara spontan. Därmed inga planer bokade. Men party, kompishäng och något litet äventyr ska nog hinnas med. Förutom allt skrivande på uppgifterna som universitetet lassat på med. :/

Nu ska jag släcka lampan för ikväll. Tror jag kommer somna direkt trots min powernap på eftermiddagen.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0