En solig eftermiddag

Det kom folk tillslut så seminariet blev av. Men oj så ovärt egentligen. Jaja, det som skulle avhandlas blev avhandlat och sedan gick vi vidare i livet. Jag promenerade ner på stan för salladslunch med mami och syster A.

Promenerade tillbaka till pärlan och styrde henne mot Rusta (handla mer färg: antikvit) och Hööks (lämna igen täcket som inte passade). Efter det blev det till att åka hem. Lyssnade på P3 och tänkte på mina ungdomsår. Haha nja, kanske inte riktig men tonårsår iaf. När jag bodde på vinden tillsammans med Sylvester som sedan blev en vägghamster för att sedan flytta in med nyinförskaffad kompis som visade sig vara en Torulf och sedan blev det bråk och därefter och därefter och därefter. Okej, lite nostalgisk.

Väl hemma såg jag att mina nya hybridjordgubbar rotat sig! ;) och nu ska jag in på Granngården och titta efter penseér. Därefter blir det Wollerts för inhandling av djurmat. Mysig eftermiddag väntas!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0