For Real!

Känns nästan underligt att sitta vid en stor dator (om än laptop) och blogga. Numera nyttjar jag ju bara min smartphone till detta. Men ibland måste man ju gå ifrån sina vanemönster. Blir faktiskt både roligare och mer kreativt att skriva på dator, appen i telefonen fixar ju inte allt! Dessutom tar det år att ladda upp bilder... jaja, nog om det.

Nu har jag:
* filat på första upplagan av min studieplan
* skickat ansökan till höstterminen
* skrivit ut diverse viktiga dokument till morgondagens LLU-möte


Duktig om jag vill. :) haha.
Snart är det dock dags för sängen, sjukt trött även idag. Hur ska jag orka hela veckan? Jovisst går det, men jag kommer nog vara körd i helgen och bara vilja sooova! Manne ringde tidigare, han ville styra upp party. Frågan är mest bara om jag orkar. Tveksamt.

Nu ska jag iaf skutta upp till sängen. Sömn säger jag bara. Sömn.

Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0