Funderingar

Sorry att jag inte hunnit uppdatera mer idag. Jag jobbade till 16.15 och sedan åkte jag hem till Åsa för kaffe och långpromenad med barnen, Åsa och Stig (Beas hund). Mys <3 Åsa och jag är bardomsvänner, kan prata om allt och jag älskar henne. En av dem i mitt liv som jag faktiskt påriktigt kan tala om ett förevigt med. Härlig känsla.

Nu är jag iaf hemma. Lagom sentimental och galet trött i kropp och psyke. "bara" imorgon kvar innan det är helg. Ska till skolan och ränna på föreläsningar, sedan till stan för lunch med mami och sedan tror jag att jag kommer krascha hemma hos Sara. Lite egentid + att jag ju ska vara där på lördag! ;)

Middagen står i ugnen, påtok för sent men vad ska man göra. Själv är jag inte ens säker på att jag vill äta, men ja, nät T kommer hem vill han nog ha och så finns det matlåda till honom imorgon. Duktiga jag. Har ingen brist på simultankapacitet heller för jag bloggar, tvättar, lyssnar på musik, lagar mat och planerar helgen. Bra jobbat där! I brist på uppskattning kan man alltid berömma sig själv. Lite självcentrerat men med tanke på att den här bloggen handlar om mig och mitt liv så låt gå.

Nu ska jag ställa mig och ordna disken, i och ur forslande ur diskmaskinen samt komplettering med handdisk i hopplösa eller känsliga fall.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0