Godnatt?

Nu är jag så trött att ögonen nästan slår ihop. T fick gå ut till hästarna medan jag dukade undan mat och sträckte ut mig på soffan. Har en muskelknut(?) strax under höger skuldeblad och det må jag säga är aningen obehagligt. Massage hade inte skadat i detta läge, men jag nöjer mig med att veta att det är fredag och att det blir sömn snart.

Sara har nu lagt upp en underbar video på när syster A provkör min bil. Älskar lucia-soundet i kombination med halvhysteriska skrik. :) haha jag hade verkligen en kanoneftermiddag idag! <3

Som tidigare beslutat så blir det strax sängen. Kommer nog inte orka blogga mer ikväll, men förhoppningen är att jag vaknar pigg och glad för att kunna fortsätta med det och allt annat imorgon.

Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0