Hemma nu.

Hemkommen nyss. Det är en bra kväll som väntar trots att det regnar utanför fönstret. Kyckling i ugnen och T har kört in hästbajs i växthuset. Så nu ska jag bara slänga på jord så kan det få bli okej temperatur ute så jag kan börja plantera ut mina minichiliplantor och tomater. ;)

Ikväll måste jag skriva studieplan och förbereda inför mitt första handledningssamtal på skolan. Idag har jag bara suttit med och kikat vad de håller på med. Vilket var väldigt intressant. Arbetat med att lära mig namnen också men de sitter inte riktigt ännu. Rättar lite böcker och varit behjälplig mest. Gått på arbetslagsmöte och haft go'fika. Imorgon -kanske- allvaret börjar. Haha

Jo, min doktor ringde också. Alla provsvar var i sin ordning så enligt honom är det bara att fortsätta dosera sköldkörtelmedicinen som nu så ska allt vara bra. Huruvida det faktiskt är bra spelar mindre roll. Mina ifrågasättanden leder ingenstans. Tyvärr.

Det är en sammanfattning av vad som hänt idag. Orkar inte detaljförklara. Nu ska jag nämligen göra morotsröra och spela "draw something". Thihi!

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0