Hemmapyssel

Nu har jag målat klart trappen (vitt, lite opraktisk färg men oh så snyggt!) och pysslat om mina pelargoner på bottenplan. Beskurit lite godtyckligt och stammat upp ett särskilt urtypisk planta. Får se hur det går, annars brukar jag ju mer vara för att låta växterna frodas fritt och relativt ohämmat. Gillar deras bristande symmetri och ordning. De tillför det kaos jag annars helst slipper här på hemmaplan (om jag nu lyckas jaga just kaoset på flykt utelämnar jag i detta inlägg).

T står och lagar någon slags pytt i panna med chorizo, halloumi och wokgrönsaker. Hrmm.. Jag är ytterst skeptisk, men eftersom jag bestämt morgondagens middag så får han allt ge sitt tillskott.

Gangster Blues - Mattafix

Jag läppjar bubbelvatten med citronantydan och har för tillfället belägrat soffan. Ikväll blir det till att skriva studieplan. Hua, jag är helt mosig i huvudet. Tur att autopiloten fixar sådana saker! Haha

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0