I bilen

NU sitter vi i bilen. Karin tjurar för bilen är smutsig men har iaf hörlurar i. Hon småsjunger och mamma håller på att skratta ihjäl sig, men inte åt Karin. Syster A har bestämt sig för att leka billekar såhär på den här lilla famijeutflykten till Kista så hon har sin iPod i öronen och "nynnar" låtarna högt så vi andra ska gissa. Alltså samtidigt som Karin småsjunger. Jag tror jag dör.

Papi tankade bilen, nu är vi på väg igen. Han slog demonstrativt på radion -David guettas hit pumpar. Syster A fortsätter. Karin likaså. Undrar vad som händer om jag börjar sjunga jag också? Haha. Mamma jämför syster A med Ranelid och föreslår kör för alla med Caroline of Ugglas. Kan vara en plan.

Bara en halvtimme kvar. Jag kan överleva.

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0