Idas kvällsinlägg på bloggen

Ligger i sängen och lyssnar på Melissa Horn på spotify. Jag har duschat, hästarna är nattade och jag börjar bli trött. Imorgon kan det tänkas att jag faktiskt blir hemma, har hittills inte hört någonting som tyder på någonting annat.

Åsa ringde också. Tydligen ska vi åka till Gotland i mitten av april. Spännande! Sen gick vi igenom lite allmänt kring SBS-årsmötet om en dryg vecka. Punkter på dagordningen.

Imorgon ska jag så bland annat tomater, diska fler krukor, pyssla om djur och växter, städa, kanske rensa garderoben och/eller en av våra fyra frysar samt måla klart skåpet som står grundmålat i källaren. :) om jag hinner. Och om ingen ringer och frågar om jag vill jobba, för det vill jag ju!

Nu är det dags att ge upp för idag. Dags för sömn. Sista låten.

Tidvis - Lars Winnerbäck

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0