Impecta

Jag sitter vid T's dator (men bloggar ändå via telefon...) kikar på livsnödvändiga saker; fröer och tillbehör från Impecta. Jovisst, man kan nog klassa mig som lite nördig när det handlar om odling. Har hittat flera spännande sorter som nu ska beställas:

Kanelbasilika
Kapkrusbär
Myskpumpa
Italiensk ruccola
Randig tomatsort etc.

Det värsta är bara att jag "fastnar". Kan sitta i timmar och kika på växter och planera, fastän livet är nyckfullt och man aldrig kan vara säker på var man hamnar.

Ikväll är det iaf min sysselsättning. Rihanna, maskinen och avicci har bytts mot mer melankoliska tongångar av Melissa horn, krunegård och Kent. Kanske ett varmt bad och lite avslappning skulle vara en perfekt avslutning på denna måndag? Återstår som vanligt att se.

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0