Lunchdejt

Nu sitter jag på mami's jobb. Hon gav mig en läckerol och sedan började telefonen ringa. Därmed sitter jag vid fikabordet och gör upp planer för eftermiddagen. Eventuellt ska jag träffa favoritkusin och gå i trevliga, mysiga butiker och prata. Annars tänker jag mig att jag åker hem till Sara och hänger efter att ha flanerat runt på stan i obestämd tid. Ett tredje förslag är att åka hem, äta glass på förstubron med katterna och sedan pyssla lite i min vårtrötta trädgård. Riktigt bra förslag alla tre, men vi får se vad som sker. Först ska jag ju dock luncha med Mami. :)

Fick mejl att Myrra hade 20% rea. Alltid bra att veta! :) en favoritbutik. Sedan har vi Mamsell K här i stan som också har helt underbart koncept. Ingen rea dock vad jag vet. Återstår bara att promenera förbi och insupa omgivningarna.

Sara, vad sägs om picknick imorgon om det är bra väder?

Jag har helt klart vårkänslor!

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0