Måndagsmorgon

Jag har haft sovmorgon, dragit mig lääänge i sängen, ätit frukost och mockat åt ponniesarna. Bra morgon utan tvekan. Ska pyssla lite här på hemmaplan innan det bär av in till staden för mer VFU-information gällande uppgifterna de närmaste veckorna. Känner pressen. Två lärarbesök på drygt en månad. :/ men det ska nog gå bra. Det som känns lite pressat är att jag dessutom ska skriva en rapport grundad på en ministudie samt göra några ytterligare uppgifter (info om dem idag) samt hålla mestadelen av undervisningen. Hrmm.. Känns det som en intensiv period väntar? Svar ja!

Nu ska jag inte ta ut något i förskott, för det känns faktiskt riktigt roligt också! Dessutom är jag ju färdig när det är klart! Färdig för sommaren. Ledigheten.

Gjorde en sen anmälan till kursen "att lära in ute" som Sanna också ville gå. Hoppas bli antagen! ;)

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0