Matlust?

Ja den liksom bara försvann. Matlusten alltså. Jag har ingen lust alls att sätta mig alldeles själv och äta. Riktigt tråkig känsla. Tror jag satsar på en dusch istället. Raka benen och få bort allt sand/damm/barnbaciller från kroppen. Kunde vara en idé. Bättre tillochmed. Vill sova också men först ska tvätten bli klar och hängas. Hade varit behändigt med tvätt som hängde sig själv, men tyvärr kör jag oldfashionstyle här och hänger förhand.

Har packat ihop lite saker för helgen och vattnat blommorna. Jo, städat av köket också, men det känns som att jag hör nästintill varje dag. Ändå tycks saker hopa sig, jag undrar hur det går till.

Nu ska jag duscha iaf.

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0