Mjölkskak

Middagen (tacosrester från i fredags i ny tappning) är uppäten sedan över en timme sedan. Nu blir det slöande i soffan framför tredje säsongen med Dexter. T stökar runt i köket för han har lovat mig milkshake även kallat mjölkskak i detta hus. Med chokladsmak. :)

Sedan ska jag ta ett varmt bad innan det är dags för sängen. Imorgon ska jag jobba på förskolan. Hoppas det går bra trots min inte alltför smärtfria arm (love tigerbalsam. <3 speciellt soft-varianten). Det måste ju gå över tids nog, bara man inte överanstränger den.

Imorgon måste jag också försöka plugga lite inför mattetentan på onsdag. Lite ångest som kryper i kroppen. :/

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0