Morgon/förmiddag

Igår blev det som ni nog sätt en del partaj. Vi var kvar till typ två och sedan tog vi en taxi hem. Så det blev inte värst sent. Trodde jag, men sedan somnade jag inte förrän 6 imorse. Hrmm.. Det kan ju bli sådär ibland. Frågan är mest vad man pysslar med mittinatten. Jag duschade blandannat. Ändå förhållandevis nyktra tjejer både jag och Sara. Haha

Nu har jag ätit lyxfrukost bestående av ägg, skagen och lax. Mums! Ska vila lite och sedan är det dags att dra iväg på årsmöte för SBS. :) ungdomssektionen i Uppland vill säga. Vi ska träffas på Lövsta och ha studiebesök + möte. Emma kommer hit vid ett så ska vi samåka. Ska försöka vakna till tills dess!

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0