Mysmorgon

Mysigaste morgnarna är när man får vakna av sig själv och sedan kan ligga kvar tills man behagar stiga upp ur sängen. Lägg på lite fredagskänslan och det motsvarar förutsättningarna denna morgon. :)

T har tagit ut hästarna så det enda jag behöver är att någon gång under dagen mocka åt mina små söta. Utöver det så ska jag fota tulpanerna, koka saft och/eller citrusmarmelad samt eventuellt åka in till Sara på visit. Har lite som jag borde göra i stan, men vet inte om jag finner motivation till det just nu. Det är en härlig dag vad det verkar genom fönstret och då får man allt lite lust att gå ut och göra saker!

Nu ska jag nog strax resa mig upp ur sängen. Åtta är inte för tidigt eller försent på en ledig dag. Fånga dagen, vill jag kalla det.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0