Nattinlägg

Jovisst, nu är partykvällen över för min del. Klockan har passerat två och jag är på väg hem. Det har varit en rolig, smågalen och härlig kväll med goda vänner! ;)

Sara, Sanna, Henric, Dino och alla andra vänner och släktingar (till Sara) tack gör en trevlig kväll och godnatt! Här har vi en trött tjej vars nästa anhalt är drömmarnas land. Fy sjutton så trött jag är!

För er som är intresserade så kan jag berätta att efter ordentlig förfest så blev det taxi ner på stan. Ikväll var det natt@saluhallen som gällde för oss. Lite väl mycket tv-spelsmusik men annars bra tempo och bra med folk. Kommer nog upp ett och annat vimmelfoto. Haha får återkomma med det. :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0