Negativitet

Jag tror det här kan tänkas bli den värsta dagen på länge. Och egentligen bara för att det är "en sådan dag". Allt tycks liksom motarbeta mig. Gick miste om bästa sommarjobbet till exempel. Som jag dessutom var högst kvalificerad för. Huvudvärk. Men det är väl bara att le och gå vidare? Imorgon ska jag göra det, ikväll ska jag bara vara bitter.

Dagen på förskolan gick bra. Intensivt och hög ljudvolym. Vi har lekt ute i halv snöstorm, dansat till 90-tals dance och lekt med/ätit trolldeg. Helt okej för en måndag. :)

Snart ska jag göra middag. Äta i all ensamhet och njuta av tystnaden. En av fördelarna med att bo på landet. Man kan ha tyst kring sig eller så kan man skrika/lyssna på poppig musik hela dygnet runt utan att någon hör. Underbara avskildhet. Jag har dock inte bestämt mig för vilket det blir för mig idag.

Glad över att T mockat innan hann åkte till jobbet. Dagens möjligtvis mest positiva.

Jag fryser om fötterna.
Högeraxeln fortfarande öm.
Noll motivation till tentaplugg.
Behöver tanka bilen.
Lika bra att gömma sig under täcket?

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Emma ❀ My Inspiration

Inbjudan skickad! :) usch vad tråkigt när det blir motvind, hoppas något annat sommarjobb dyker upp!! Skickar en kram..

2012-03-19 @ 18:52:30
URL: http://myinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0