Öh.. okej

Poppade musik och lagade mat för hela slanten, så stänger musiken av sig för 2sekunder -jag får sms- och då låter det som att hela huset ska kollapsa. Vad händer? Jag stänger av musiken och hör att det är blåst och hällregn utanför fönstret. Det smattrar av regndroppar som slår mot tak och fönster och jag har inte märkt någonting. Söta T springer såklart ut för att ta in ponniesarna. Blenda blir ju kall och frusen efter minsta regndroppe. Så jag färdigställer middagen. Ikväll blir det därmed lugn hemmakväll, har ju inte direkt att ge mig ut i pågående storm.

Har ställt nymålade tv-möbeln på plats nu - ursnyggt! Nu ska bara tillhörande skåp målas.

Försöker posta en bild på mina mässfynd också. Vi får se om det går. :/

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0