Öh..

Har precis avslutat ett mycket förvirrande samtal med en sjuksköterska uppe på akademiska. Kanske dags för dem att skaffa mute-knapp för det ger inget vidare förtroende att som patient höra dem prata med varandra, leta papper och ifrågasätta läkare. Hrmm.. Inte helt okej. Dock ska jag dit imorgon och lämna alla möjliga prover. Förhoppningsvis kan vi få min hormonbalans under kontroll. Sköldkörteln är ingenting att leka med.

Så imorgon blir en rolig fredag med provtagning, problemlösningsseminarie och kanske kanske kanske utgång? Haha under om jag orkar. Brukar bli helt disträ efter de tappat mig på blod. :/

Nu ska jag städa lite i köket, plocka disk och möjligen äta något? Lunch kanske?

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0