Onsdagskväll

Middagen är äten sedan någon timme tillbaka. Just nu varvar jag ner med en kopp kaffe, unnade mig lite glass också med tanke på det glädjande tentaresultatet. Men nog med det, jag har ju faktiskt kört på med LCHF i snart tre veckor. Inte för att det syns så mycket på vågen, men mjo jag inbillar mig att det kommer resultat. Snart. Kanske. Det gäller bara att vara konsekvent och hålla hoppet vid liv. Svårast är på förskolan men det brukar lösa sig det också.

Dexter rullar på tvn. Snart inne på tredje säsongen, men jag har sett dem förr.

Nu ska jag fokusera på att ta det lite lugnt innan det blir dags för nattning av hästarna och sänggång.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0