Pyssel

Hoppsan, gissa vem som helt plötsligt fick ett galet pysselinfall?! Det började med att jag i förmiddags fick hjälp av T att rensa tv-bänken (ja, vi har faktiskt en tv. Haha) för att jag skulle kunna måla den. Vit såklart! Nu är den dock mest fult flammig, det kommer krävas ytterligare en strykning. Den måste dock torka först. Men iaf, efter lunchen med mami så blev jag plötsligt galet pysselsugen! Och eftersom bra kvinna reder sig själv så satte jag igång. Så nu har jag en stor ny tavla alá scrapbooking samt en nystylad kalender! Vi får se var detta slutar. Önskar det gått att lägga upp bilder, men min telefon vägrar 3G-nätet just nu vad det verkar. :/ men det kommer kanske upp en liten bild ikväll! ;)

Levels - Avicci

Så nu är det dags att styra upp någonting annat bra. Ska sätta igång en tvättmaskin också hade jag tänkt. Kanske ut i solen och pilla med någonting? Har ju faktiskt två hästar som skulle älska att få lite uppmärksamhet. ;)

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0