Rise and shine

Uppe. Pigg men ont i ryggen. :/ drömde så konstigt inatt. Jag tog med mig hästarna och åkte till något krigsdrabbat land för att hjälpa en bekant som hade någon slags sjukvårdsanläggnig som denne övergett och numera bodde i vildmarken tillsammans med familj och ett gäng kameler. Ponniesarna och jag fick hjälpa till att frakta saker genom typ öken och ja.. Jag vet inte hur vi hittade men det gick ju. Ett riktigt äventyr. Härligt osammanhängande precis som drömmar kan vara också. Haha

Idag ska jag peppa för att komma ut i växthuset så snart som möjligt. Fick en spontan invigelse att åka till Gbg idag men i sista stund kom jag på att jag ju ska på SBS-årsmöte på söndag. Så inget Gbg och det kanske är lika bra. Jag har ju lovat bort mig till Sara och har ont i hela kroppen typ. Idag är en tycksyndommig-dag. Till viss del iaf. Det kanske hinner ändras när jag fått i mig frukost? Hoppas!

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0