smartphone

Så mycket för tekniken. :(
Igår skrev jag två inlägg som postades via iPhone-appen. Inget av dessa inlägg tycks dock finnas längre i verkligheten. gah. vilket ifs inte leder till jordens undergång MEN dessutom så tycks smartphonen idag fått för sig att "Ingen service" är min nuvarande operatör. Därav har jag ingen som helst kontakt med omvärlden (tills för en stund sedan då jag kom på den här lilla saken som satt fast i T´s dator, mobilt bredband!). Någonting som förståss leder till ytterligare frustration.

Om man tar bort allt ovanstående så har idag varit en bra dag såhär långt. Jag håller på att tvätta, lyssnar på spotify och planerar veckoslutets förehavanden. Världens bästa Saras födelsedag närmar sig med stormsteg.

Att fånga en fjäril - Winnerbäck

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0