Snabbt fånget, lätt förgånget.

Middagen snabbt lagad och kanske ännu snabbare uppäten. Grönsakswok med kräftstjärtar. Superenkelt och som sagt snabbt. Ingen massiv matglädje, men helt dugligt en måndag.

Lyssnar på spotify iaf, inte lönt att skrika sönder stämbanden och banka huvudet blodigt mot väggen.

Liv och Död - Maskinen

Eftersom jag definitivt är en list-människa ska jag nu börja ta tag i dethär med sommaren snart. Antagligen strax eftersom den här kvällen knappast kommer bjuda på så mycket mer för min del. Dock återstår den viktigaste detaljen fortfarande. Besked kommer i början av april om vi här ute får tillökning. Fyrbent ska kanske tilläggas ( nej mamma jag är inte gravid!). Isf kommer nog mycket av min tid i sommar läggas på det, men ja som student behövs sommarjobb. Konstateras kan dock att man blir smal av det (det enda sättet som tycks hjälpa på mig). Ska dock inte klaga, jag har sagt det förr: vi skulle nog klara nästa världskrig med våra frysreserver. Så nej, svälta lär vi inte behöva. Inte djuren heller med tanke på att större delen av dem äter gräs. Mer viktigt med sommarjobb för att kunna renovera och amortera i planerad takt. Jag är dock inte omöjlig, ganska innovativ och handlingskraftig. Något reder jag mig alltid med.

Känns dock som den här dagens tema: sommarjobb alltså.

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0