som på beställning

Jovisst, jag hann bara posta föregående inlägg så kom täckningen tillbaka på telefonen. Som på beställning! Så då fick jag en hel anstormning av sms och missade samtal. Inte helt okej när ett var om jobb - idag. Så där missade jag en heldag betald arbetstid pga. telefonoperatören. Inte helt okej. Då lär jag ju kämpa på för att göra denna dag värd trots det.

Idag ska jag genomföra följande:
* tvätta rent samtlig smutstvätt i tvättstugan.
* städa av ytor och plocka iordning saker som "flyttat på sig".
* dammsuga huset.
* gå till doktorn och ta prover (1 av 3 som jag borde göra).

Kommer nog på mer som måste göras allt eftersom också. Får se vad dagen bjuder på.

Återkommer!


apple


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0