Söndag = vilodag?

Nu tog vi söndag: jag, T och Isak. Vi ligger i sofforna i vardagsrummet och pojkarna turas om att spela "Need For Speed - Undercover". Jag med min dinosauriesyn fixar inte sådana spel, så jag ligger bara bredvid och slappar.

Innan vi gick in blev det mockat och vi eldade upp lite gamla fodersäckar, så vilan känns välförtjänt. :)

Veckan som kommer är av sjukt hektisk sort. Ska jobba motsvarande mer än halvtid, dessutom är det tenta på onsdag och VFU-intro på fredag. Lördag ledig men söndagen är vigd åt SBS-årsmöte. Som sagt ingen lugn vecka, men jag tycker bättre om när det händer saker! Så jag behöver iaf inte oroa mig för att sitta sysslolös. :)

Nu ska jag återgå till att göra ingenting. Skönt!

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0