Sysslor

Nu har jag planterat, målat lite mer möbler (denna gång ett skåp) och tvättat. Helt okej för en söndag. Strax kommer en grannpojk över och ska följa med ut i skogen. Vi ska ut och titta till om det har varit någon aktivitet vid åteln. Sist hade det bara varit rådjur men vi hoppas på vildgris denna gång.

Kokostopparna blev aningen utflutna, men smakar helt okej. Så nu hoppas jag på grannbesök idag och att de är sugna på kaffefika. Annars blir det frysen, om det nu finns någon plats. Hrmm.. Eftersom jag bor med en jägare har vi inte mindre än 4st (!) stora frysar. Näst intill fulla också. Kanske ska ta med kokostoppar till förskolan om jag jobbar något i veckan. Nackdelen med att gilla att baka men inte vara något kakmonster. :/

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0