Tentaplugg part 2

Okej, nu har jag påbörjat arbetet att sammanfatta delkursen med fokus på matematik. Tar mer tid än vad jag orkar lägga, men förhoppningen är att få ut mer av både plugget och kursen. Och tiden, men ja, det är väl mer en bieffekt. Börjar dock bli galet trött. Hrmm.. T kom hem och sa att jag såg oförskämt pigg ut efter att ha jobbat en hel dag. Jovisst, men på onsdagskvällen skrattar jag inte mer. Kommer vara helt död efter den här veckan. Underbart!

Nu ska jag nog ge upp för ikväll. Lägger upp en bild - om det går - på första sidan av mina anteckningar. Har helt klart hittat en metod som funkar för mig. Färg och form i mitt hjärta. :)

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0