Tisdag - check!

I brist på sysselsättning - eller motivation till sysselsättning så tar jag till bloggen. Poppar Maskinen i stereon. Love spotify! <3

Jag har nu målat ytterligare en kruka (denna gång blåa prickar), lagat mat och ätit middag (tacogryta). Även hängt tvätt och plockat i och startat en diskmaskin. Så nej, egentligen är det nog ingen brist på sysselsättning.

Ville ha tag i en vän också som jag inte pratat med på länge. Telefonnumret finns emellertid inte inlagt i denna nymodighet - iPhonen. :/ så jag letade upp min gamla totalt urladdade historia. Så den ligger och samlar ström så jag kan få tag på numret, för jag har ALLA nummer i den lilla pålitliga saken.

Thats it for now.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0