Ur form

En dag på förskolan med de "stora" barnen. Vi har målat och varit i en magisk skog, dessutom har jag haft samling, ingenting ovanligt men ändå värt att poängtera. Jo, vi lekte med saltdeg också, det tyckte barnen var roligt. Sedan har det inte hänt så mycket. Jag hade stängningen och det gick bra, kom ihåg att låsa dörrarna, släcka och tömma sopor. Dock känner jag mig trots en bra dag lite ur form. Kommer innanför dörren hemma och fullkomligt kollapsar i soffan. Sneglar upp på bordet och inser att jag lagt fram men glömt ta levaxinet. Där har vi förklaringen. Ur form idag med andra ord.

I övrigt (förutom smärre gråtattacker) glad och pigg idag. Lite snuvig, men herregud jag jobbar ju på förskola!

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0