Utvärdering

Illa att jag glömde hela förmiddagen i förra inlägget. Här kommer en tillbakablick från att jag gick upp 6.30.

Jag vaknade, åt frukost i all ensamhet och är precis på väg ut genom dörren när jag märker att min bilnyckel + husnyckel saknas. Wtf. Springer runt som en tok i jakt på nycklarna. Hittar dem efter kanske tio minuter - på golvet i stora sovrummet i fickan på T's jeans...

Väl på Blåsenhus har jag en intensiv tvåtimmarsföreläsning. Givande faktiskt, med massa relevanta begrepp och teorier kring utvärdering och bedömning under matematikundervisningen. Följden blir dock att nästkommande seminarie blir totalt värdelöst. Trist men sant. Balans på institutionen kan vi kalla det. :/

Träffade fina Karin och åt lunch i korridoren. Massa catching up så nu är vi uppdaterade om våra respektive liv pånytt! :)

Åkte hemåt men stannade till på jobbet en sväng. Mys att träffa barnen och kollegorna. Uppehöll mig inte där så länge utan åkte vidare hem. Resterande finns att läsa i tidigare inlägg.

Nu ska jag ta tag i den här dagen.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0