Varför inte?

Jag kom hem efter en någorlunda dag i Uppsala (kommer till det snart) full av energi och lust att sätta fart med hundra projekt här på hemmaplan. Vad händer? Jo T ringer och säger att det ska vara vinter i MINST två veckor till. Hallå?! Titta ut genom fönstret!! Det är vår! Och jag älskar det! <3

När jag kom hem låg dessutom 2 av 3 katter och solade på förstukvisten. Fotade dem men min telefon vill inte alls. :(

Så summa summarum är jag en glad vårdyrkande tjej medan världen vill att jag ska gräva ner mig och tro att istiden är på väg. Inte okej. Så nu skiter jag i det och fångar dagen? Bådar inte gott att jag satt mig ner i soffan, men spotify peppar. Snart är jag ute solen iklädd mjukisbyxor och njuter av nästa projekt. Hoppas hoppas!

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0