Vovve!

Nu har vi varit och besökt T's föräldrar. Jag har kört Dessie som skulle på fack-konferens och T har sågat upp träd och kört traktor. Jag har dessutom fått umgås med min favorithund Bonny! <3 och så har jag, hör och häpna, faktiskt pluggat lite. Det var väl kanske mest därför jag följde med. Hemma finns så mycket man vill göra förutom att plugga! Dessutom hade jag fröer att lämna till Dessie som jag beställde samtidigt som mina från Impecta - Sammetstagetes: Silvia. Så nu är de levererade och jag slipper skuldkänslor. :)

Nu ska vi hem och sköta om vårt eget på gården. Staketet måste fixas denna helg så hästarna får större hage (det blir ju bara lera såhär års annars. Sedan ska jag nog pilla med mina blommor. En kort visit hos några bekanta är också planerad, men det kanske blir först imorgon. Återstår att se.

Jo, ikväll blir det älgfilé till middag. Inte illa. ;)

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0